Medlemskap

För att delta i UIF:s aktiviteter krävs medlemskap. Är ni medlemmar sedan tidigare mailas en faktura till er i början på året. Under 2024 har dock idrottsonline avslutat att hantera fakturering, och vi ska försöka skicka ut medlemskapsfakturan manuellt. Man kan alternativt betala medlemsavgiften likt när man blir ny medlem, se nedan.

För nya medlemmar tecknas medlemskap genom att följa stegen nedan:

1. Gå in på [Länk saknas, inväntar ny från idrottonline]och fyll i formuläret för ny medlem. OBS, det är viktigt att ni fyller i fullständiga uppgifter (inkl. personnummer) för samtliga familjemedlemmar om ni tecknar familjemedlemskap. Tills länk finns använd mail: info@undersakersif.nu. Skriv namn och personnummer på de som söker medlemskap.
  2. Därefter betalar ni in nedanstående avgifter via bankgiro eller Swish och skriver in vilka betalningen avser.

Medlemsavgifter år 2024:
Barn – 200kr